Haggis, rok první.

    Za pár dnů mě čeká velmi speciální den. Dvacátého páteho června to bude přesně rok, co jsem svou maličkost přesunula do Skotska, a to nejspíš natrvalo. Byla to změna k lepšímu? Zprvu jsem si nebyla vůbec jistá, protože začátek byl celkem hardcore. Po necelých dvanácti měsících ale můžu tvrdit, že se mi na sto procent dýchá líp, než v Čechách. 

    Hlavním důvodem velkého stěhování byla láska. S boo jsme na dálku randili necelý rok a přiznejme si, že nikoho úplně nebaví muchlovat se přes messenger. Nejlepší prostě bylo chopit se příležitosti, zariskovat a doufat, že vše bude krásný. A nějakým způsobem to vychází. nejspíš miliónový štěstí 
    Přemýšlím nad tímhle článkem už asi pět dní a upřímně mě moc slov nenapadá. Mělo by se to zdát, jako velká událost, ale rok utekl strašně rychle a vlastně se toho tolik ani nestalo. Máme tu další den, který má malé ale. Něco jako narozeniny. Také nejsou ničím speciálním, dokud neslavíte rok osmnáctý a nebo třeba padesátý. Ono se vlastně ani moc vybudovat nedá, když pořádně začnete pracovat až na podzim a v únoru vám všechny plány pokazí koronavirus. Takže? Všechno je tak akorát, všechno je so-so.
    Je mi tu fajn a pomalu jsem si uvědomila, čím to vlastně bude. Chyběl mi klid. Ne klid, jako klid. Ale opravdový mega klid. Nejsem tvor společenský a vlastně ani nevím, jestli se jím někdy stanu. Přátele si hledám těžko už jen kvůli všem těm šíleným úzkostlivým pocitům při myšlenkách, kdy bych si měla s někým vyrazit ven. Na druhou stranu nemůžu říct, že by mi to nějak extra vadilo. Jsem ráda sama a taková samota mi doma chyběla. Mám prostě klid. zároveň bych se asi měla omluvit všem přátelům, chybíte mi, ale takhle mi je zatím oukej. Věřím tomu, že brzy tu najdu pár spřízněných duší, ale zatím se na to osobně necítím. A i kdybych chtěla, mám vlastně smůlu, protože social distancing, guys! (ano, všichni jsme stále v karanténě a budeme v ní minimálně další měsíc)

    S největší pravděpodobností jsem zapomněla, jak se píše takový deníčkový článek. Mým prvním blogem, který jsem vydržela nějakou dobu psát, byl právě na způsob deníčku, kdy jsem každý druhý den popsala, jak moc jsem v pubertě. Časy se asi mění a víc toho ze sebe nevyplodím. Jen jsem vám chtěla napsat něco na způsob úvodního článku, abyste se nedivili, jak a proč jsem ve Skotsku ocitla, kdyby se tu objevil článek, jak moc velkou ostudu v Británii dělám. 
    Jo, a co je to haggis? Haggis je dobrej, haggis je život. 

Komentáře

  1. Super počtenį. Nevzdávej se a oni se vzdají, chi chi.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to tě obdivuji, ale i v Česku je plno míst, kde se dá dýchat dobře, hlavně nebývat ve velkých městech, kde se semele kde jaký atentát... a chodit pravidelně do přírody...
    Vím, že i mimo tuhle republiku, je plno překrásných míst, možná kde to ovzduší není tak zdevastované. Já jsem toho zase tolik nenavštívila. Ale mohu říci, že v Rakousku ha horách a u jezer je taky nádherně a když zrovna není sezona turistu klid se tam taky najde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Česko má krásnou přírodu, o tom žádná, ale myslela jsem to trochu jinak. :) Šlo mi spíš o to prostředí celkově. Atmosféra celé země je jiná, lidé jsou jiní. Samozřejmě jako v každém jiném státě, ale tady mi sedli do noty asi trochu víc.

      Vymazat
  3. Tak to musela být opravdu veliká změna a především krok do neznáma, ale je super, že ti to vyšlo. Já osobně jsem o cestování vždy snila, ale nějak jsem neměla odvahu se vydat sama bez nikoho do neznáma. Třeba to jednou přijde. :)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to kulturní facka. Kdybych ve Skotsku neměla přítele, letím tam maximálně tak přes google maps. :D Ono stačí mít vedle sebe toho pravého člověka a pak se cestuje samo, i když je to třeba jen dovolená. Není kam spěchat a času je také dost. Vždy se čeká na tu pravou chvíli a nepochybuji, že ti to jednou vyjde. :)

      Vymazat
  4. Takže чуть-чуть. Kdybych byl mladší, tak by okamžitě emigroval. Buď do Mongolska, nebo na Kubu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat