Čokokráska.

    Oukej, oukej, oukej. Máme tu horký téma, člověkové! Seznamky, flirt a sex, ale všechno je tak trochu speciální a nechutný. Jednoho zoufalého dne se totiž i má duše rozhodla založit profil na seznamce. A proč vlastně ne, že jo. Nechodím skoro vůbec do společnosti, trvá mi dlouho tak nějak zapadnou a vůbec, takže mi nic jiného vlastně nezbylo. Mrskla jsem do profilu pár fotek a čekala jsem na rodeo. A že to bylo sakra humusácky vášnivý rodeo. Nemůžu říct, že jsem nenarazila na fajn lidi. S některými jsem v kontaktu dodnes. but bro, tohle nepochopíš! Zjistila jsem totiž, že je obrovskou výhodou vlastnit něco, co není v Čechách úplně běžné - kudrnatý vlasy a melanin. Prý je to sexy, ale z úplně jiného důvodu. 
    To, že skoro nikdy neudělám první krok vlastně ani nevadilo. Nechci si fandit (vůbec ne, nikdy jsem si nepřišla nějak extra atraktivní), ale zpráv bylo celkem dost. Zprvu mi to lichotilo, dokud jsem většinu z nich neotevřela a nezjistila jsem, že začínají hláškou "ahojky sexy čokoládová krásko". Ono těch hlášek bylo víc. čokoládová princezna, čoko prcina, africká kráska, čokokráska, bohyně Afriky,... . Prostě cokoli, co si umanete. Protože jsem slušně vychovaná, vždy jsem odpověděla, dokud jsem jako první zprávu nedostala fotku dick-a. Jenže to byla osudová chyba za další osudovou chybou a většinou to pokračovalo následujícím:

"Ještě nikdy jsem neměl černošku a docela by mě zajímalo, jaký to je. hihihihi"
"Jak vypadáš tam dole?!"
"Máš raději bílýho, nebo černýho dick-a?"
"Dělala jsi to někdy s bělochem? hihi"
"Jak velkej máš zadek? Mám rád velký zadky. "

atd., atd., atd. Ne, fakt si nedělám prdel, lidi. 
Z toho všeho mi tak nějak vyplývá, že většina takových chlapů vnímá snědší ženy, s trochou exotického šmrncu, víc sexy. Ale existuje určitá hranice a někdy se z toho pěknýho sexy stane škaredý sEkSy. chápeme se? A být sEkSy není lichotivý. Nejhorší na tom všem ale je, že každýmu chlapovi bylo 45+. Mně v té bylo době cca 18-22 let. Takže. Uf. UF! 
Nechci se úplně vyjadřovat k věku všech těch pánů, ale pár slov bych měla. 45 přeci jen není tolik, pořád je to mladej chlap, že jo. Jde spíš o styl vyjadřování. Ale 55, 60, 65 let? Pánové, takhle teda ne. Tímhle způsobem žádnou mladou kočku nesbalíte. Vzhledově je to nic moc a chování je ještě horší. Ráda odpovím gentlemanovi každého věku, ale tohle oplzlý něco? ekskjůz mí, but no. Já vím, že vás láká všechna ta mladá vášeň a holky jsou prostě pěkný a vůbec. Ale takové děvče s vámi na kafe fakt nepůjde, dokud nevypadate jako George Cloony. 
Abych ale byla hodná, tak odpovím na všechny vaše otázky, džentlmenové. 

Otázka č. 1: "Ještě nikdy jsem neměl černošku a docela by mě zajímalo, jaký to je. hihihi" není to otázka, ale ok. nevermind
Na tohle nejsem úplně schopna odpovědět, protože jsem černošku taky nikdy neměla a dokonce je prý trestný někoho takhle v dnešní době vlastnit. takže who knows

Otázka č. 2: "Jak vypadáš tam dole?" 
Ok, na sto procent myslíš můj klín. here you go: 
Ženská pochva je elastická trubice ze svalů, dlouhá 7–8 cm, přičemž přední stěna je o 2 cm kratší než zadní a průměr je kolísavý asi 3–5 cm. Spojuje vulvu na vnějšku s děložním hrdlem uvnitř. Končí klenbou poševní. Děložní hrdlo do pochvy ční shora. Když žena stojí vzpřímená, pochva směřuje nahoru dozadu. S dělohou svírá úhel asi 45°. Poševní vchod je na zadním konci vulvy, za ústím močové trubice. Nad pochvou je stydký pahorek. Poševní sliznice je silná 3–4 mm a má narůžovělou barvu, která však mění odstín v závislosti na fyziologických změnách; při menstruaci se mění na tmavě růžovou až červenou a při těhotenství na fialovou. stačilo jít na wikipedii, kámo. 

Otázka č. 3: "Máš ráda bílýho, nebo černýho dick-a?" 
ALL DICKS MATTER! 

Otázka č. 4: "Dělala jsi to někdy s bělochem?" 
Záleží, co myslíš, že jo. S bělochy jsem dělala hodně věcí. Chodila a nima so školy, na kroužky a taaaaak. Dokonce provozujeme i přátelství, i když se to zdá neuvěřitelné. Jestli chceš vědět, jaký to je, tak bys měl taky s bělochama něco podniknout. Stačí jít na kafe, do kina. Je to krásný. Doporučuji. 

Otázka č. 5: "Jak velký máš zadek? Mám rád velký zadky."
Abych pravdu řekla, nikdy jsem si ho neměřila. Upřímně ani nevím, v jakých jednotkách to po mně chceš. Ale na 89,74% ho spíš nenasoukám do velikosti 36. Vel. 38 je v pohodě, ale je to pracný a v pase obrovský. Zklamu tě, ale je tak akorát. Sice nekonfekční, ale funguje dobře. Nemůžu si na něj stěžovat. 

Tak tady to máte. Odpovědi na 5 nejžhavějších otázek od žhavých zralých beta mužů. Doufám, že jsem uspokojila všechny zvědavé duše, protože takhle erotický článek už v životě nenapíšu. vrrr, vole

Komentáře

  1. Ještě o stupeň horší než holka většinového vzhledu. Ale styl pořád stejnej. Pamatuju si podobný zprávy ještě z lide.cz, kde jsem měla účet nějak mezi 16-19 v mých začátcích s internetem. Aniž bych projevila jakýkoli zájem o seznamování, měla jsem ho tam kvůli jedné slovní RPG hře na diskuzním fóru. Nejhorší je, že dneska bych to asi ani neotevřela nebo neřešila, ale tehdy, zatímco ten dotyčný do pěti vteřin zapomněl, že poslal nechuťárnu, kterou poslal dvaceti dalším, já se cítila nepříjemně až neúměrně dlouho. Každej takovej by potřeboval nakopat do koulí, pak taky bude moct barvitě vykládat, jakej je tam dole.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na lide.cz jsem úplně zapomněla!
      Je fakt, že to tam chlapi jeli asi jako na lince a pak jen čekali, která se chytne. Taky jsem se několikrát cítila až zle a nevěřila jsem, jak může být někdo tak nechutnej. Ale co už. Exot si to stejně nepamatuje možná už po vteřině a blbej pocit vždy přešel.

      Vymazat
  2. nedávno jsem tohle téma s kolegou rozebírala a ten mi říkal, že jdou všichni na tinder, což je prý platforma vyloženě na náhodný sex a diví se, že jsou tam všichni oplzlí, nevím, neznám, díkybohu nemusím a nezávidím fakt nikomu, kdo se potřebuje dneska seznámit, je to fakt děs. A nedělám si naděje, že existuje nějaká slušná skutečná seznamka. My jsme se s mužem seznámili na chcitebe.cz už to neexistuje resp. to přesměruje na známost.cz a hlavně nebyly ještě běžně digitální foťáky, tak se člověk seznamoval jen na základě psaného projevu a popisu a viděl se prvně, až když se fakt sešel, za těch nevim 17 let se to hodně posunulo koukám, všichni chtějí jen konzumovat, nikdo se o tebe nezajímá jako o živou bytost, je to zvrácený. Nedávno jsem si projížděla krásná anice blog, ona tyhle čuňata trollí, jako zasmála jsem se, ale s hořkou příchutí. No a "V síti" to asi shrnuje úplně všechno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slušná seznamka spíš neexistuje. Spíš zoufalí a naivní lidé (jako já), co doufají, že tam potkají někoho fajn. :D V mém případě se tak stalo, ale určitě se jednalo o šílenou náhodu.

      Vymazat
  3. :D :D :D prosím, prosím, řekni mi, žes jim vážně takhle odpověděla! Odepsali něco zpátky? A jo, chlapi na seznamkách jsou prasata - stačí být žena a hned máš haldu dotazů typu, jak máš ráda sex + halda dick piců.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak kdy. Když už jsem se snažila být kreativní, pochroumala jsem jejich vášnivý ego. Většinou se urazili a dál to prostě nešlo, bohužel. :D

      Vymazat

Okomentovat