50 odstínů a Nicolas Cage

    Lidi, zdál se mi sen. Nebyl to ale jen tak ledajaký sen. Byl to jeden z těch snů, kdy po uvědomění si, že se vám něco takového zdálo, přemýšlíte, jestli jste vůbec normální. Každý vnímáme sny trochu jinak, viďte. Můžeme je přehlížet, zamyslet se nad nimi jen krátce a nebo v nich vidět něco víc. Málokdy si sen pamatuji, ale když už o něm vím, nemůžu ho i celý den pustit z hlavy. Většinou sním zrovna ve dnech, kdy mi není uplně hej hou a musím se přiznat, že v tom vidím zahrabaný znamení. Jako kdyby mi moje šílený podvědomí chtělo něco říct. Je to už sice pár dnů, co mi můj mozek věnoval další snový znamení, ale pamatuju si ho až podezřele dobře a podrobně. Proto mu udělím veškerou pozornost, kterou si zaslouží a dokonce se o něj s vámi podělím. how kind I am. 

    Snad žádný sen nemá jasný začátek a ani v tomto případě to není výjimkou. Prostě jsem se tam ocitla. Měla jsem sestru. Dvojče, které bylo hezčí než já a mě to strašně sralo. Shodou zvláštních okolností byl naším otcem Nicolas Cage. Byli jsme celkemhodněmoc chudí a bydleli jsme kvůli tomu ve větším obchodě s potravinami. wtf, right. Byli jsme dokonce tak chudí, že jsme nejedli nic jiného, než paprikové čipsy. To všechno se ale mělo změnit!
    Jednoho dne se před námi (mnou a moji krásnou sestrou) zjevil osudový muž. Klidně ho přirovnejte k Christianovi Greyovi z 50ti odstínů šedi. Přesně takovej typ chlapa to byl. Prostě famózně bohatej alfa všech alfasamců. První setkání probíhalo opravdu zvláštním způsobem. S mým okouzlujícím dvojčetem jsme běhali kolem veřejných záchodů onoho obchodu s potravinami, když v tom přišel On. Naše oči se ale nepotkali. Z nějakého důvodu se na mě nemohl ani podívat a já z toho byla strašně zmatená. Nevím, jestli to bylo tím, že jsem v tom snu byla fakt ohavná (or what, god help me), a nebo byl v rozpacích z něčeho jiného. Ale! Byla mezi námi chemie a vášeň a já to cítila. Cítili jsme to oba dva. Dokonce i bez toho svádějícího oka. 
    Aby celá situace nabyla trocha dramatu a vzrušení, museli jsme o Něj bojovat s mou sestrou. Neuhodnete jak. To nevymyslíte, believe me. Pěvecká soutěž a Beyoncé! Abych dokázala, že jsem pana božského hodna více, než má nejdokonalejší sestra, musela jsem vyhrát pěveckou soutěž, která se konala v nějakém větším sále i s obecenstvem. Jenže nic není zadarmo, že jo. Úkolem bylo zazpívat Listen od Beyoncé. Na první pohled se to vůbec nejevil jako lehký úkol, ale osud je osud. bohužel i bohudík. Moje sestra, krásná, ale neschopná, nezvládla závěrečnou část písně, ztrapnila se a já se konečně dostala na výsluní. Sice škaredá, ale nadaná stejně jako Queen Yoncé. Osudový a božsko-famózně bohatý alfa muž byl mým výkonem samozřejmě okouzlen a láska byla na světě. 
    Pak jsem se probudila, takže nevím, co se dělo dál. what a fucking shame. Odvezl mě do svého perverzniho království na bílém jednorožci? Ukázal mi tajnou skrýš s bičema a dildama? Nevím, nemám tušení, ale určitě to bylo sexy. 

takže liseeeeÉÉÉÉÉÉiEiEiEeeeej liséééééén! ájem aloun et a krosrouds!

    Naivně věřím, že jednou všem mým snům porozumím alespoň nějakým způsobem. Buď v sobě mají opravdu nějaký čáry máry a nebo jsou tu jen k rozveselení náročného dne. Dokud se tedy nejedná o noční můry, ty patří do pekla.

Komentáře

  1. Tak takový dělo se s mým snem, kdy Umbridgeová donutila Brumbála, aby si jí vzal, a pak nechala Bradavice vymazat z existence se všemi studenty a personálem uvnitř kromě mě a mojí kamarádky, které nás oknem z ložnice vytáhla šeredná stryga, nedá vůbec srovnat :D Vypadá to, že Cage v tom snu nebyl zrovna úspěšnej herec :D Ježiš já se tu tlemím jak blbá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tolik pobavila. :D
      Umbridgeová + Brumbál je taky celkem hardcore, hele.

      Vymazat
  2. Dosud jsem si myslela, že moje postapokalyptický sny jsou ujetý, ale toto je opravdu pecka. Potkat soulmate u veřejných záchodů, proč ne 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo. Příjde mi, že se každým snem jen překonávám. :D

      Vymazat
  3. Vzhledem k tomu, že ještě stále máš přítele, bys při podobných snech měla zvážit cestu do partnerské poradny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to není potřeba, doma je vše oukej. ;D Ale děkuji za starosti.

      Vymazat
    2. Kdepak, žádná partnerská poradna! :) To je naprosto normální. Mě se zdálo, že si mě Brad z Bon appetit ohnul přes stůl v jejich natáčecí kuchyni :D S manželem vše klape :D Tyhle sny o lásce jsou nejlepší ;)

      Vymazat

Okomentovat